Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-05-10 12:02:22 | Informator kulturalny -Sucha | Publikacja | Grażyna Rojek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2024-05-10 12:02:20 | Informator kulturalny -Sucha | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Publiczna Szkoła Podstawowa w Suchej Dyrektor: Aneta Podsiadła Grono Pedagogiczne
Rada Rodziców:Przewodniczący: Joanna Lepa Zastępca: Karolina Wieczorek Sekretarz: Dorota Głuszek Skarbnik: Danuta Sekuła Członkowie: Anna Mazur, Anna Tarnowska, Ilona Kwiatkowska, Anna Jezuita, Monika Warsiakowska Samorząd Uczniowski: Nikola Zawadzka Michał Tarnowski Wojciech Jaworski Małgorzata Kwiatkowska Magdalena Kacperczyk Gabriela Mital Przedstawiciel klas I-III Aleksandra Bogusz Ilość oddziałów: 8 + oddział "0" Ilość uczniów: 50 uczniów z kl. I-VIII + (11 oddział”0”) Razem: 61 Zajęcia lekcyjne odbywają się w godz. 7.10 – 15.20 Pomieszczenia szkolne:-Sale lekcyjne – 8 -2 sale oddziału przedszkolnego - Sala gimnastyczna - 1 niepełnowymiarowa - Pracownia komputerowa - Biblioteka z czytelnią - Gabinet logopedyczny - Gabinet lekarski - Jadalnia szkolna + świetlica Koła zainteresowań: - koło miłośników przyrody, - koło zdrowego stylu życia, - SKS, - koło polonistyczne, - koło matematyczne, - koło języka angielskiego Dodatkowe zajęcia -zajęcia wyrównawcze z języka polskiego -zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego -zajęcia wyrównawcze z matematyki - zajęcia przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty -zajęcia logopedyczne -zajęcia korekcyjno -kompensacyjne -zajęcia rozwijające kreatywność - zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno- społeczne - zajęcia terapeutyczne - zajęcia indywidualne - rewalidacja Szkoła zatrudnia: - pedagoga - pedagoga specjalnego - psychologa - logopedę - doradcę zawodowego Programy, projekty i innowacje realizowane w roku szkolnym 2022/2023 Program ogólnopolski „Laboratoria Przyszłości” Program ogólnopolski „Kulturalna szkoła na Mazowszu” – wyjazd do Muzeum Kochanowskiego w Czarnolesie Program ogólnopolski „Poznaj Polskę” – trzydniowa wycieczka (Kruszwica, Toruń, Ciechocinek) Innowacja Z kulturą mi do twarzy Akcja Cała Polska czyta dzieciom – „Przerwa na czytanie – bicie rekordu w czytaniu na przerwie” Edukacji Ekologicznej „Drużyna SIR PET-ERA" Akcja MEN – Szkoła do hymnu Kodowanie na dywanie (elementy) Ogólnopolski Projekt Edukacyjny Terapia ręki dla każdego Projekt ekologiczny Z EKOLOGIĄ NA TY Innowacja Rośliny wokół nas – samo zdrowie, wybieram świadomie BohaterON – włącz historię! (ogólnopolska kampania mająca na celu upamiętnienie i uhonorowanie uczestników Powstania Warszawskiego oraz promocję historii Polski XX wieku) Innowacja Zakładamy łąkę kwietną Projekt Uniwersytet Dzieciom Projekt Lepsza szkoła Ogólnopolski Program Kubusiowi Przyjaciele Natury Godziny pracy szkoły: 700-1530 aktualizacja danych na dzień 23.10.2023r |
Grażyna Rojek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2024-05-10 12:01:38 | Informator Kulturalny -Jedlnia | Publikacja | Grażyna Rojek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2024-05-10 12:01:36 | Informator Kulturalny -Jedlnia | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jedlni,Jedlnia 93, 26-670 Pionki Telefon/Fax: 48 612 71 21 Strona www: www.jedlnia.edu.pl Adres e-mail: NIP: 7962922120 REGON: 671960482 Dyrektor - Grzegorz Amanowicz telefon: 48 612 71 21, +48 665 959 502
e-mail: amanowicz.grzegorz@jedlnia.edu.pl Wicedyrektor - Małgorzata Gonciarz telefon: 48 612 71 21e-mail: gonciarz.malgorzata@jedlnia.edu.pl Publiczna Szkoła Podstawowa – 179, ilość oddziałów: 12 Publiczne Przedszkole - 91 , ilość oddziałów 5 Zespół Szkolno-Przedszkolny zatrudnia 36 nauczycieli w tym: 22 dyplomowanych, 3 mianowanych, 6 kontraktowych, 4 stażystów oraz 1 pracownika administracji i 6 pracowników obługi. Pomieszczenia szkolne to: 16 sal lekcyjnych, 1 sala gimnastyczne, 1 pracownia komputerowa, wyposażona w 24 stanowiska uczniowskie, 1 pracownia językowa z systemem audiowizualnym, biblioteka z czytelnią oraz świetlica.
Zajęcia szkolne odbywają się w godz. 8:00 - 14:25 Przedszkole pracuje w godzinach 7:00 - 16:30 Samorząd Uczniowski Przewodniczący: Wojciech Amanowicz Członek: Wiktoria Tabor Członek: Hanna Amerek Rada Rodziców Przewodnicząca: Justyna Kropidłowska Zastępca: Agnieszka Krzos Skarbnik: Agata Krawiec
aktualizacja 23.10.2023r. |
Grażyna Rojek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2024-05-10 12:00:07 | Informator kulturalny-Jaroszki | Publikacja | Grażyna Rojek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2024-05-10 11:57:49 | Informator kulturalny-Jaroszki | Publikacja | Grażyna Rojek |
Rejestr zmian